lördag 12 maj 2012

Fantastisk helg!

Har haft hittills en mycket lyckad helg! I fredags hade jag, Evelina å Sanna tjejmys eftersom att grabbarna hade killkväll. Så efter jobb åkte vi å handlade ryggbiff, potatis å bea! Sååååå gott! Sen gick vi loss på drinkarna, rosevinet, baileys och ginen. Tjejsnacket slutade i rent nostalgitripp av främst Westlife och någorlunda skönsång! Eller tre lagom påverkade tjejers ylande i fredagsnatten! Men skoj hade vi - extremt! Det var inte lika spännande att gå upp i morse.

Förutom en väldigt seg morgon, tvtittning av konstiga dokumentärer och ostmackor körde jag till Staffanstorp vid tre-tiden. Jag å Petra skulle rida! Så mysigt å hänga i ett stall och pyssla med hästar. Sen är det naturligtvis skoj att rida en sväng också:)

Sen blev det en spontanfest hos Chrille där en väldigt stor vodkaflaska skulle drickas upp. Alltså vi snackar 4,5 liter absolut vodka. Allt dracks ju inte upp;) kvällen var supertrevlig! Alltid lika skoj och träffa härliga personer och ha roligt!

Och imorgon ska jag/vi (Mimmi, Vibeke, Carro, Petra, Cassie och en kompis till V) gå på bsb/nkotb konsert!! Aaaaugh så kul! Har sett framemot detta sååååå länge!

Jag är banne mig lycklig - för jag sr allt man kan önska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar