onsdag 23 maj 2012

Jag är lycklig

Jag känner att mitt liv börjar återgå till det normala efter många sorgliga händelser. Jag är glad över att ha en fantastisk familj och en helt underbar pojkvän och min söta chihuahua. Snart har jag en level 85:a som nästan har tagit ett år (bättre sent än aldrig). Mina vänner är världens bästa och jag trivs kanon på jobbet. Skolan går framåt och snart är det lov. Barcelona med bästa arbetskollegorna nalkas och vår treårs-dag också. I sommar kommer fina svärföräldrar ner för att delta i en härlig Skåneresa samt blir det med nästan all säkerhet en drömresa till Miami i augusti med ett av våra favoritpar-kompisar!

Kan det bli bättre? Alla dessa människor och events gör mig helt upprymd av glada tankar och känslor. Estoy muy feliz y contenta con mi vida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar